söndag 30 november 2008

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Malin, så då kör vi...

Regler:
Publicera reglerna på din blogg.
Svara på sex 8-sakerna.
Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram:
(ja, om jag hade ägt en TV hade jag följt):
Grey's anatomy
Men in trees
Svensson Svensson
Robins
Sex and the city
Ööö, vad går det mer på TV nu för tiden?

8 Saker jag gjorde igår:
Pluggade
Försökte uttala "tractus spinothalamicus lateralis"
Var på gymet
Fösökte komma ihåg vad "tractus spinothalamicus lateralis" är för något
Bakade scones
Åt scones
Tittade på "The Bourne identity"
Blev imponerad när "Matt" överlevde ett fall på X-antal våningar genom att ta med sig en tjockis i fallet och att han hann med att skjuta en "badguy" rakt i pannan mitt i fallet...

8 saker jag ser fram emot:
Min nya lägenhet (som jag flyttar in i 2/2)
Att snart få sova i min egen säng
Nästa dans
Att min anatomikurs snart är slut
Att shoppa stövlar (fick presentkort av mina dansare och styrelsen som avtackning)
Att ta en promenad i stan med mina nya stövlar :)
Hmm, kommer inte på mer just nu...

8 favoritrestauranger:
Café annorledes
Kyoto sushi
Lai Lai
Vad ska jag säga, studenter äter inte så mycket på resturang...

8 saker på min önskelista:
Lottovinst (fast då måste jag kanske köpa en lott först...)
En resa (eller tre)
En man
En bil
Gratis bensin och försäkring på bilen
Flyttgubbar till den 2/2
Godkänt på min anatomitenta om två veckor
Fotografiskt minne

8 personer jag utmanar:
Jahadu, men nu har inte jag 8 bloggande kompisar som inte redan fått denna utmaning från någon annan...

1 kommentar:

Malin sa...

Lägenhet?? Berätta!

E de lönt att läsa tusen strålande solar?