söndag 7 december 2008

Kan man installera en USB-port i hjärnan?

Jag börjar få sår på mina pekfingrar (det börjar bli dags att lära mig skriva ordentligt på datorn..).
Jag håller på att skriva rent mina föreläsningsanteckningar i lärosyfte eftersom jag har tenta i anatomi och fysiologi på lördag. Jag känner mig fruktansvärt stressad inför denna tenta (eller om jag ska använda mig av min nyinlärda kunskap så lider jag av ett kraftigt sympatikuspåslag).
Jag har 70! tätt skrivna A4 sidor att skriva rent och lära mig och till det kommer cirka 200 latinska termer.
Jag har en liten ide om hur jag ska klara tentan; eftersom jag skriver den på lucia tänkte jag ha glitter i håret och på varje litet glitter har jag en pyttefusklapp… tror ni det fungerar?
Nu ska jag vila min stackars överfyllda hjärna (encephalon) på kudden i några timmar och låta epithalamus utsöndra lite melatonin så jag kan sova…

Inga kommentarer: