måndag 6 oktober 2008

XX

Ja då var det bevisat en gång för alla att jag absolut tillhör det kvinnliga släktet! Min egenhändiga lösning på ett stinkande köksavlopp var att spreja hårsprej i vasken för att slippa stanken.
Innan jag gjorde detta öppnade jag faktiskt vaskskåpet och tittade lite (utan att röra) på vattenlåset (tror att det heter så) och konstaterade med rynkad näsa att rörmokaren (som skulle komma idag för att byta en packning i kranen) fick ta hand om det också.
Detta hade varit en suverän lösning om det inte hade varit så att rörmokaren inte kom idag som han lovat. Jag hoppas att han kommer denna veckan i alla fall, annars måste jag införskaffa en lite billigare sorts hårsprej än min nuvarande dyrgrip från frisörsalongen.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, den var bra! :) Det trodde jag inte om dej helena! ;)

kram