måndag 11 maj 2009

Håll i hatten

Jag har eventuellt tagit mig några små vattendroppar över huvudet denna veckan. Schemat har blivit en aning snävt;
Måndag: Skola på förmiddagen, plugg på bussen till hbg, jobb i hbg på kvällen.
Tisdag: Skola hela dagen, gymmet på eftermiddagen, plugga på kvällen.
Onsdag: Skola på förmiddagen, plugg på dagen, Jobb i hbg på kvällen, sova över i hbg.
Torsdag: Umgås med systrar på dagen, jobb på kvällen.
Fredag: Gymmet på morgonen, tvättid på förmiddagen (akut sådan), skola på dagen, umgås med vänner på tidig kväll samt klona mig till den senare kvällen för att både kunna dansa linedance på Maltes och kasedans till Black Jack.
Lördag och Söndag: Linedance uppvisning i Åstorp på lördag eftermiddag, bo och jobba i hbg samt förbereda måndagens föredrag i skolan.
Någonstans i detta lilla schema skulle jag gärna vilja klämma in lite sömn och en matbit eller två...
Men det är lätt värt stressen för mitt tighta schema innebär att jag har fått låna bil i en dryg vecka :) Här ska det köras....

Inga kommentarer: