måndag 17 januari 2011

...resultat

Ja då var C-uppsattsen godkänd och i stort sett färdig (ska bara skickas runt till massa folk som ska godkänna formellt och stämpla och så vidare), känns mycket skönt att få släppa den nervositeten och samtidigt känna att det resulterade i en produkt som jag är riktigt stolt över.
.
Den där intervjun jag gick på i fredags kändes bra, men jag fick ingen som helst ledtråd från chefen kring hur hon tyckte att det gick, men hon skulle iallafall lämna besked denna veckan.
Men här sitts det inte på latsidan i väntad på besked utan nästa intervju är inbokad till på onsdag. Jag känner mig ganska hoppfull att jag ska ha ett sommarjobb säkrat inom någon månad (hoppas, hoppas, hoppas...!).
.
Det har inte blivit någon skidåkning på länge nu eftersom vädret har fått korkade idéer för sig, men igår åkte jag och R spark på istäckta grusvägar. Det var första gången jag gav mig på detta, riktigt roligt var det, men jag betvivlar på att R vill åka med mig fler gånger eftersom jag inte var så bra på att styra och slängde av honom i en snödriva, två gånger...
Jag försökte skylla på att han inte satt still men jag är inte helt säker på att det är hela sanningen...
Men skrubbsåren till trots hade vi iallafall väldigt roligt!

Inga kommentarer: