tisdag 13 april 2010

jakten på klänning

Har suttit och tittat rundor lite på internet för att se klänningsutbudet (eftersom jag behöver en sådan till två stycken bröllop i sommar). Eftersom jag är plus-size går allt kortkort bort, det vill säga 90 procent av alla klännigar gallras bort där. Sen rensas alla klänningar som jag inte tycker verkar snygga bort och då är jag nere på noll.
Jag klickade sen på en länk och hamnade på modehus.nu, förutom att modellerna var aningens mer påklädda kunde man tro att man skrivit in slitz.se istället. Och för alla som inte passar i storleken onesize 34/36/38, dont bother...!
Jag har däremot lyckats hitta ett par snygga skor med låg klack som jag tror att jag ska kunna gå i, woohooo!!

Inte helt enkelt att fotografera sin egen fot, men ungefär såhär ser dom ut.
Ps. Malin - detta betyder inte att vi inte ska gå in i alla skobutiker på vår shoppingrunda!!!

2 kommentarer:

Malin sa...

Dom var jättesnygga! Men ja blev lite orolig där en stund ;-)

aveldi sa...

Zizzi på väla har kanonfina kläder i lite större storlekar. Den affären låg på Familia innan men äntligen har den kommit till Väla!! Vid apoteket typ... Jag handlar typ allt där... :P