tisdag 20 april 2010

Gympaledare?

Friskis & Svettis har erbjudit mig att gå ledarutbildning för att sen själv leda gympapass och danspass där. Hur gör jag nu? Berätta gärna för mig för jag själv har ingen aning..!
Jag följde egentligen bara med en kompis på uttagningen som moraliskt stöd, sen blev jag erbjuden att fortsätta men inte hon.
Men vill jag verkligen detta?
Fördelar:
  • Slipper (förmodar jag?) betala träningsavgift.
  • Får själv välja musik och rörelser som jag tycker passar.
  • Får utbildning, två stycken (innehåll vet jag inte ännu).
  • Tycker det är roligt att leda människor (har ju klarat av att vara linedanceinstruktör i 7 år).
  • Kommer tvingas iväg till träningen minst 1 gång i veckan vare sig jag vill eller inte.

Nackdelar:

  • Kommer tvingas iväg till träningen minst 1 gång i veckan vare sig jag vill eller inte.
  • Binder mig till att hålla minst 1 pass i veckan i minst 2 år.
  • Tillåts inte ha några downperioder utan träning.
  • inget betalt.

Så hur ska jag göra? Snälla berätta det för mig!!

Inga kommentarer: