torsdag 18 september 2008

Plugg träning och så lite fest...

Jag blev godkänd på mitt etikseminarium i måndags, woohoo, jag var såå nervös inför, hade ingen aning om vilken nivå läraren förväntade sig.
Då är det bara att plugga vidare inför vårat case seminarium på måndag, ojojoj. Jag har aldrig pluggat så mycket som jag gör nu, fast det är ändå roligt och jag är motiverad.
Jag har träffat ett gäng riktigt härliga människor här uppe (och har redan hunnit dela en bag in box med några av dom, ojojoj).
Det har inte blivit speciellt mycket träning (typ ingen) på hela sommaren och jag mitt nöt skuttade in på friskis 90 minuters boxpass igår, snacka om kickstart, kan knappt röra mig idag...
Jag funderar på om jag ska skutta (alternativt linka om jag går på spinning på måndag) iväg till en gammaldanskurs på tisdag kväll och se hur det är. Jag har inte riktigt bestämt mig, jag måste ju gå dit själv och då blir det jobbigt om det bara är en massa pensionärer där (för det har jag provat i Hasslarp en gång för några år sedan).
Imorgon ska det bli kräftskiva på gården där jag bor. Jag är lite rädd för att det ska bli lite för mycket fylla med tanke på att det bor en hel del nyss hemifrån flyttade 18 åringar här, men eftersom det kommer att pågå precis utanför mitt köksfönster kan jag lika bra vara med och i så fall gå hem om det blir jobbigt.

2 kommentarer:

Malin sa...

Ja, kom igen nu. Kräftskiva e kul. Va nu ingen gammal kärring ;-) Det kan du vara på gammeldanskursen (som du ska gå på!!)

Malin sa...

Ja, vi saknade dig på balen. Både dig och Magnus som var tvungen att jobba. Men måste göra dig lite avundsjuk: Jag har dansat foxtrot med en riktigt duktig tävlingsdansare. Säger bara: Alla andra kan slänga sig i väggen.

Han sa att jag följde som en vind, så jag antar att det var en komplimang...