torsdag 27 mars 2008

Män faller inte från skyn, de springer längs 90-vägen!

Jag sitter i min bil bakom stopplinjen i väntan på en lucka i trafiken framför mig när dörren på passargerarsidan rycks upp och vips sitter det en man sidan om mig.

Jag tänker "Jävlar, Nu blir jag rånad!"

Mannen skriker hysteriskt -KÖR!

Jag tittar på alla bilarna som susar förbi på 90-vägen framför mig och tänker jag nog vill leva ett tag till och står kvar bakom linjen.

Den paranoida mannen fortsätter skrika på mig att köra.

Funderar på om jag ska ringa efter hjälp men inser att han sitter på min handväska.

Tjej som jag är börjar jag skrika allt vad jag kan till honom att han ska gå ut ur min bil. Han ger sig till slut och springer iväg.

Till min nästa bildejt vill jag beställa en lite lugnare och trevligare man!

1 kommentar:

Malin sa...

Varför händer allt dig? *skrattar*