måndag 11 januari 2010

På Friskis, in action...

Jag hade mobilen med mig inne på gymmet härom dagen eftersom jag hoppades att min doktor skulle ringa med mina provsvar (vilket han inte gjorde och fortfarande inte har gjort.. grrrrrr). Rätt som det var var jag dokumenterad och motvilligt (under lätt tvång från fotografen Carro) lägger jag ut dessa vackra bilder här...

Brös, rygg och så lite mage (usch och fy..) skulle byggas på.


Kettlebells gillar jag, OBS tyngden väger mer än den ser ut att göra, bara så ni vet...

Avskyr detta tortyrredskap, vad ska man ha magmuskler till ändå..?

2 kommentarer:

carro sa...

magmuskler e centrum till allt helena då :P
tycker faktiskt att bilderna blev riktigt bra :D jag kanske borde sadla om till vildlivs fotograf?

aveldi sa...

Ser bra ut! Kämpa på!